Hemma igen.

Nu har jag varit hemma sedan natten mot tisdag, då det bara var att kliva upp och gå till jobbet. De ha varit hur skönt som helst, varm och ändå ganska lagom värme med tanke på havsbrisarna. Vi såg delfiner när vi åkte ut med en båt för att snorkla, vi stannade på två ställen och efter det första frös jag så pass mycket att jag inte klara av en gång till och naturligtvis då kom dom, så jag fick stå på båten och knäppa kort för kung och fosterland. Vi stannade en timme på paradisön (Giftun) stranden var alldeles vit och bestod av snäckor och koraller, vattnet var sådär klarblått som på en reklamfilm och det var helt perfekt temperatur! Jag kunde ligga i vattne ganska länge faktist.

Coola fiskar såg vi med, Doris i hitta Nemo och självklart Nemo själv.



Andra djur som katter fanns det gott om, där nere är katter heliga och det märktes ordentligt, första veckan var det en katt som fick ungar i hotellets trägård precis när vi skulle gå och äta mat. Det var en katt som var speciell, han döpte vi till katten Gustav eftersom han var så lik den tecknade katten Gustav.





Det fanns massor med affärer och olika butiker, men jag köpte inte så mycket, en halskedja i silver och vitt guld och en skarf . Det fanns annat också men jag hade så svårt att bestämma mig för något. Jag och mamma tänkte köpa väskor men när vi skulle komma tillbaka och prata om priset så glömde vi bort det och kom på det hemma på arlanda. Den jag såg var en typ sporttrunk fast ändå lite elegant dam över den i gjord av kamel =(  Den såg lite ut som en hockeytrunk, fast lite mindre.

Precis som den här men även med axelband.


Jag skriver en fortsättning senare, för nu är det nått knas med med texten. Jag kan bara skriva från mitten istället för från vänster som ovanför.

Puss puss Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Andre

Men va tusan, maaaaaao, träffade vi inte katten Bobby också? :)

2008-07-19 @ 21:24:04
URL: http://akaa.se
Postat av: Anna

uppdatera ida!! =)

2008-11-30 @ 15:02:11
URL: http://anlo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0