Utlandet.

Hit ska man aka om man ar singel och vill ha et latt ligg. HAHA

Jag har blivit erbjuden en miljon kameler for ett giftermal och mamma vart bjuden tva, jag har en servitor som ser ut som ett L kort och skor till varldshistorien och alder verkar inte va natt man raknar pa.. Ingen respekt for kvinnor alls, blickar som om de aldrig sett en tjej utan tyg over hela kroppen och bara ett par ogon som syns under allt. Nog om det, den diskusionen ar forlegad.

Det kanns iaf ganska kul med han i resturangen , han ar inte sa klangig och jobbig som de andra utan man kanner sig mer uppskattat  an ett objekt som kan tittas pa. Men jag ar verkligen glad att jag har Andre och ingen liten fjant som jag skulle kunna vika dubbel.


Pa torsdag kommer den kallaste dagen vi kommer ha har, 33 grader i skuggan. Det kommer faktist vara ganska skont, det ar sa jobbigt nar det slutar blasa och man kanner hur varmt det ar.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0