Utomlands!

Tja girls and boys.
Nu har vi varit nere i 3 dar, det kanns som man ska flyta bort nar man kliver ut fran rummet. Minimum i gradtal ar nog 36 grader, det kanns oftast inte att det ar varmt, bara nar det blir vindstilla da kan man nastan inte vara ute. Man bilr brun pa en gang, ar man ute i 10 minuter sa har man en ganska fin branna pa en gang :)

Forsta dagen vart det lite fel for mig och Andre pa rummet, varan air conditioner funkade inge bra, det var varmt aven fast vi hade den pa. Vi stod ut med det och gick och la oss pa kvallen, vi vakna vid halv 2 av att den javeln holl pa att brinna upp. Vi fick genast ett nytt rum och klader som lukta lite rok, forhoppningsvis gar det bort. Nara dodenupplevelse dar hehe. Nu har vi ett annat rum som ar toppen och man kan sova utan att svattas ihjal. Idag har vi ate mat pa hotelet brevid, maten bestod av djur fran havet, krabba blackfisk och annat, vilket jag inte ar ett sa stort fan av (det var brod och lite efterratt).

Vi har sett massor av coola fiskar, stora bla, turkosa, gula och Andre sag en vattenorm idag, tur att jag inte var med just da! Fiskarna ar ungefar lika stor som datorskarmen du har framfor dig och storre.
Jag ska lagga ut bilder sen nar jag far tillfalle.


Manniskorna har har oftast inte korkort sager dom, de kor som galningar (varre an mig) gasen i botten och tutar bara, varan ving-ledare berattade att de ansag att enkelriktat bara var en rekomendation och det kanns ju valdigt tryckt att veta. Taxibilarna tutar hela tiden for att man ska veta att man far plats oh kan bli upplockad.
Dom ar valdigt speciella med andra ord, inga hemningar om man sager sa.


Jag har inte hunit kopa nagot an men det kommer val snart, billigt guld och silver, sa nagon ring skulle ja kunna tanka mig. Kanns skont att inte ens behova kopa drinkar eller mat, det ar bara att ga och bestalla det man vill ha sa kommer det pa en gang.


Nu ar jag valdigt trott och ska og logga ut har ifran om nagon minut, sa god natt pa eroch hoppas vadret ar skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0