Resan.

Bay the way, under resan ska jag försöka skriva här så mycket de går, så ni får se hur jag har det. Ska knäppa bilder och ha väldigt varmt och skönt. Hoppas jag lämnar ett regnigt Sverige, så jag inte missar de fina vädret och kommer hem till nått skit. =P Inge illa ment till er här hemma, ni får förstås ha fint väder ni med men då ska det vara det när jag kommer hem också!


Det där med väder är inte min grej, men på torsdag skulle det bli kallt i Egypten 36 grader bara hihi.
Jag hittade en bild med en massa folk som jag inte tänker göra samma misstag som =D




Den dag jag ser ut sådär tänker jag inte gå ut något mer, om inte jag skulle införskaffa ett solarium hemma då. Jag vet inte med er men datornissen påminner mest om en Svenne tycker jag :P


Här är ytterligare en som jag inte skulle vilja se ut som! Skrämmande.





Det där kallar jag skillnad!



Nu när jag tänkte att jag skulle gå upp och ta en kaffe kom jag på av någon anledning att kaffe latte med vanilj och kardemumma är väldigt gott, Wayns coffe har den godaste latten, och då beställer jag självklart en äppelpaj till de, för de e så jävla gott. Här är man ingen träningstok som tänker på figuren, utan jag proppar i mig både glass och paj med en latte till de när jag och mamma är ute.


Kommentarer
Postat av: Andre L

Det ska bli så skönt med lite värme gumman. Dyka i det kristall klara vattnet och bara mysa :)

2008-06-28 @ 19:13:41
URL: http://akaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0