1:a Maj igår

De var en kanondag igår, inte för att det var demonstration utan jag och André firade 1 år.

Jag fick följa med till birsta dagen före för att välja ut något jag ville ha i pressent, då affärerna förmodligen skulle vara stängda första maj.
Vi gick runt där ett bra tag och funderade, men det gick inte så bra. Tills vi kom till Kharma! Dom hade fått hem lite nya grejer som ja prova och titta. Vi prommenare vidare medans jag tjata om "min" väskla jag vill ha på New House Company, då kom det!! en stårlande idé BLOMMA    *lampa över huvet*  Vi går ner på buketten och köper en blomma som vi kan ha tillsammans, nått coolt ska de va.
Vi snurra runt där ett tag tills vi hittade SOPHORA hör och häpna vi ska köpa en Sophora =S den var iaf cool som fan.. Ett litet träd som såg extra exotisk ut.

Sedan skulle vi på nya systemet vid coop, men de glömde vi när André surra om sina nya fotbollsskor. Ut på parkeringen och upp till Stadium där vi träffa Krille Tjobba och nån väldigt lång grabb. Siterar Krille "Han e så lång att han får solen i ansiktet när han står i skuggan" Och då stod vi vid väggen på Stadium, å den väggen e hög den. Det var lite små diskusioner om vad som skulle hända på kvällen, om vi skulle med dom eller vad det fanns för alternativ. Inget bestämdes då så vi gick åt varsit håll (in på stadium)
Jag ringde därefter Marka och gratta den lilltösen som fyller år tillsammans med kungen hihi =) Inget planerat där heller. Så vi fortsätter vår jakt på skor som inte har kommit hem än. Då ger vi oss ner till fots till de glömda systemet, mycket hände på den lilla vägen ner. Jag han glömma legg, André tyckte de var för långt att gå upp och jag vart sur på han över hans prioriteringar. Sedan när vi hade hämta allt gått ner och komme in, var det både slut på saker vi skulle ha och svårorienterat =P Jag hade iaf bestämt mig för att dricka Calvados cognac gjord på äpplen. De visade sig vara dyrare än jag tänkt mig (billigare att snylta av pappa) 499 kr för en fisflaska!
Innan de var klart hade ja cider istället och André fick ta någon öl som var god faktiskt.

image3

Sedan vart det Torsdag. 1:a Maj

Vi sov ganska länge efter billjardmatcherna. Ja kommer faktiskt inte ihåg va vi gjorde på morron då, ja vet iaf att vi for till stallet och fixa där sen kom vi hem å de va mat. Maten var god! Vi var bjuden på potatisgratäng kött och två olika såser, bea och aioli. Ja tröck i mig en hel tallrik sen satt ja där ja satt :P Efter de vart alla skittrött Duschade... Sen gjorde jag en tallrik bär med glass och sen såg vi på serier till vi somna.

Och nu sitter jag här.

Kommentarer
Postat av: Andre Lindholm

Hurru du din fis. Med allt du skrev där hade du faktiskt kunna tagit med att min dator inte funkade som den skulle, någon kanske nappar och kan laga den billigt ;) ;). Sen sen Love. Puss Puss!

2008-05-02 @ 15:48:51
URL: http://alindholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0