Maten

Dom där skalade potatisarna, va inte jag som skala =P Ja glömde bort dom så mamma gjorde de sen =D Vart gott i alla fall, raggmunk låter inte gott men smakar gott.
Jag han till och med fara till stallet mellan skalningen och maten, ganska bra gjort måste ja säga. I stallet hade dom Km i Dressyr (inget för mig) går segt och man måste komma ihåg alla vägar.
När ja kom hem möttes ja av Majbritt som stod i fönstret med sin mus =P Tätt där på kom en snygging å hälsa på =D.



Sen kom bråket, jag kom in i köket efter ett tags ropande på mamma och ställde en fråga om vilka klasser jag ska vara med på i Kramfors. Jag tycker själv att dom inte lyssnar alls på va jag säger utan konsentrerar sig på äta Yoogi eller läsa tidningen. Precis som när man var liten. Jag vart sur och sa att jag inte skulle vara med, ni, vart dom sur minsann ingen skjuts och ingenting skulle ja få. Efter ett tags surande så sticker mamma in huve igen innan hon skall åka på jobbet (stressad) "ta 115 då, så får du efteranmäla till 125 om du ändrar dig". Sen var alla nöjda och glada igen.


Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

du e bra rolig du..lillfisen :-)

2008-05-04 @ 21:20:52
URL: http://mathias190107linda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0