Mitt nöje!

R.E.M

Jag är ett stort fan av av dem, lyssnade på dem med pappa i bilen i ca 5 års åldern. Efter något år tonades intresset ner ganska mycket, men kom sedan tillbaka när jag träffa en karl som själv var ett stort fan. Jag önskade mig deras då senaste skiva och sedan var det igång igen, hög musik på så golvet vibrerade och mamma eller pappa stod på nedersta trappsteget och skrek sänk!!
Jag har kommit ifrån det där med spela högt nu, spelar oftast i bilen då ingen annan hör eller när ingen är hemma.

Dom har bra texter och fyndiga budskap om jag själv får säga. Till exempel " I´m pushing an elephant up the stairs"
Helt kanon text tycker jag, man skrattar ganska lätt åt låten i sig. Shiny happy people också en väldigt bra låt som är känd för de flesta som ändå inte är ett fan och har en skiva eller fler hemma =)


http://www.youtube.com/watch?v=NqJAhQJdPeg

Nya låtar har kommit på albumet Accelerate och dom skall höras, en spelning i Sverige 7:e September 2008 och självklart skall jag vara där!

Jag säger bara det, så jävla skönt att stå och lyssna på den musik man gillar med folk man gillar och en stämning som heter duga.

Dom är en väldigt stor del av mig och kommer nog alltid vara det.
I ´am a shiny happy people ; ) haha

548164-1
Michael Stipe

Kommentarer
Postat av: Andre Lindholm

Men va fasiken, har du gått ut över hela internet med att vi ska till REM, då MÅSTE jasg ju med :( BAHUHUHUHUH. Nu dricker vi oboy. Love you :)

2008-05-03 @ 23:21:29
URL: http://alindholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0